top of page

Refusionspolitik

Online virksomheder, der sælger produkter, er påkrævet at fremvise den returpolitik og refusionspolitik der gælder for produkterne.

 

Det er vigtigt for at overholde bestemmelser om forbrugerbeskyttelse. Du undgår krav fra kunder, der ikke er tilfredse med de produkter, de har købt.

 

Bemærk, at mange hjemmesider, der sælger fysiske varer, laver en separat refusionspolitik. Denne inkluderer typisk flere instruktioner og oplysninger om procedurer for returnering og refusion.

Forklaringerne og informationen givet heri er udelukkende generelle forklaringer, information og uddrag. Du bør ikke anvende denne artikel som juridisk rådgivning eller anbefaling til, hvad du faktisk skal gøre. Vi anbefaler, at du søger juridisk rådgivning, som kan hjælpe dig med at forstå og oprette din retur-/refusionspolitik.

Om mig

Tim Ivan Poulsen

Jeg er ansat som brandmester i Hovedstadens Beredskab, hvor jeg også fungerer som instruktør på beredskabets interne uddannelsescenter.

Med 17 års erfaring som ambulancebehandler og brandmand i København har jeg opbygget en solid faglighed inden for akutte indsatser og livreddende førstehjælp.

​

Mit mål er at videreformidle denne viden og erfaring gennem professionelle førstehjælpskurser, der gør deltagerne trygge, handlekraftige og velforberedte i kritiske situationer.

Birkeengen 16

2680 Solrød strand

Danmark

  • Instagram

Instagram

  • Facebook

Facebook

bottom of page